lördag 7 juli 2012

Just nu, enbart chassiskydd

Jag hoppas kunna sy annat till hösten men just nu gör jag bara Chassiskydd.

Lite uppdaterade priser:

Mono: 400:- inkl. frakt.
Duo: 450:- inkl. frakt.

Till teleskophandtag : 20:- (Du måste själv mäta vilken längd du vill ha dem i!)

Beställ genom att maila mig på lillstrutsen@hotmail.com



Vanliga frågor:

Hur fästs skydden?
De fästs med självhäftande kardborre. Kardborren är INTE fastsyd dpå skydden då jag tycker att det blir snyggast utan sömmar. OM du vill att jag ska sy fast kardborren för en ännu starkare konstruktion så kostar det 50:- extra eftersom det tar mer tid.

Tål skydden väta?
Skydden är gjorda i PVC tyg som är gjort för utomhusbruk och ska tåla väta, det går att torka av med trasa, babywipe osv. Jag har ej provat att tvätta dem i maskin så detta sker på egen risk. Tror dock inte att man kommer behöva det.

Hur lång är leveranstiden?
Ca 1 vecka om det inte är något speciellt här hemma som sjuka barn eller annat som tar upp tiden.

Övrigt:
Skydden gör att din vagn skyddas mot smuts och grus som var min första tanke med dem. Sen att vagnen blir grymt snygg är ju bara positivt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar