torsdag 27 oktober 2011

Åkpåsen - fler bilder

Här kommer uppdaterade bättre bilder på åkpåsen, den är sååå fin och sitter perfekt. Jag säger det återigen, vilken tid det tog!! Om ni vill kan ni köpa mönster till åkpåsen, du behöver kunna sy, ha tålamod och en maskin som är duglig. Mönstret kostar 250:-. Materialet till just denna gick på ca 280-300:-. Det är ju ett bra pris för en åkpåse, men sen är det ju tiden det tar att göra den.

Jag har använt följande material:

Bakstycke:
Svart tyg från IKEA 19:- m
Kantband: 11:- m
Fleecefilt från Ö&B 39:-
Dragkedjor 70 cm tvåvägs 35:- st Stoff och stil
Moln tyg: 135:- m




Här är bild på enbart underdelen medborttaget lock.



Hör av om det finns intresse för mönster!

5 kommentarer:

  1. Så fin den blev!! :)/Gudis

    SvaraRadera
  2. Hej! Så himla fin å mysig påse. Passar den till BB cam oxå? Försöker hitta bild på footsacken/arna men hittar inga :( Har du bild?
    Måste man pröva sufflan på en åsna om man köper mönstret utav dig?

    Med vänlig hälsning, Jennie

    SvaraRadera
  3. Ja, jag har lagt upp flera bilder, är de dessa som du inte hittar? Jag har tänkt lägga upp en beskrivning på hur man gör men har inte haft tid än. Tyvärr passar inte mina mönster till camen då det inte är samma mått. :( Åkpåsen passar nog bra däremot då den är sydd efter Bugaboos egen åkpåse men jag har gjort min lite rymligare.

    SvaraRadera
  4. Vilken fin åkpåse! :D Kan man få tigga mönstret? :)

    SvaraRadera
  5. Hej. Om man vill ha mönstret hur gör man då?

    SvaraRadera