söndag 6 januari 2013

Nytt år - nya utmaningar!

Förhoppningsvis blir 2013 ett lika kreativt år som 2012 vad gäller Lill´s framtagande av smarta produkter till dig som småbarnsförälder. Företaget växer och Lill´s levererar till allt fler länder. Jag tycker såklart att det är jätteroligt! Men det tar också mycket tid och i första hand är jag föräldraledig med min lilla bebis med allt vad det innebär.

Inom ca två veckor väntar jag hem mina fabriksgjorda chassiskydd till Bugaboo Donkey, detta kommer medföra kortare leveranstider men även att jag inte kommer leverera några egengjorda chassiskydd fram till dess. En prishöjning kommer att ske till 475:- för ett duoset, men då ingår det skydd till teleskophandtaget i priset. Lägg din beställning på www.lills.se.

Sist  men inte minst får vi äntligen flytta in i vårt nya hus på torsdag den 10/1 efter att ha varit "hemlösa" en månad. Jag kommer ha en massa att stå i såklart med flytten så ha tålamod med din beställning. :)

God fortsättning!

Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar