måndag 10 oktober 2011

Suflett projekt!

Ni har säkert sett detta tyg på familjeliv.se, "Spigg" har sytt två superfina sufletter i detta tyg. Nu tänker jag sy upp 2 sufletter i detta tyg. Innertyget är grönt med små vita prickar. Det skulle bli supersnyggt med såväl rosa, blå, turkos, gul insida... Hör av er vid intresse, först till kvarn. De kommer landa på 500:- st + frakt. Maila på lillstrutsen@hotmail.com vid intresse!

Ni kan såklart köpa bumperbarskydd till! 

Detta tyg är i textilvaxduk, perfekt nu i höst! 

2 kommentarer:

  1. Hallå! TesanL på FL här! Måste säga att jag är sååå sugen på att beställa sufletter från dig och gärna i detta tyg. Såå fint! Men måste fundera lite, måste ju ha 2 så båda prinsessorna får samma. Hmm, har jag råd nu eller inte? :-)

    SvaraRadera
  2. Halloj! Ja, det är ju fråga, det blir ju så dyrt när allt ska va i två exemplar! Jag vill bara köpa en massa tyg och sy upp flera sufletter, men det blir ju dyrt det med... :( Du får väl fundera lite på om du har råd, eller ta det längre fram helt enkelt! Om du har två tjejer så skulle det vara sååå snyggt med rosa på insidan. Men jag gillar ju rosa så mycket. Hör av dig igen om du är intresserad! :)

    SvaraRadera