lördag 1 oktober 2011

Sälja sydda sufletter och dynor

Hej på er goa läsare!

Jag tycker att det är superkul att sy sufletter och vet iinte riktigt hur jag ska kunna sy massor som jag ska ska använda, så, om det är någon som är intresserad av att jag syr upp en suflett till er vagn så göra jag gärna det. Ni måste köpa tyg själv, 1 m till vardera sida, och skicka till mig, alternativt beställa från stoff och stil http://www.stoffochstil.se/ tex och be dem skicka tyget samt tillbehör som kantband 4 m, direkt till mig vilket sparar lite på frakten. Jag tar 300:- för jobbet att sy sufletten. Observera att jag INTE gör något hål för handtaget bak i sufletten, jag tycker det blir snyggare och funkar lika bra utan. :)

Jag kan även sy sittdyna om ni önskar det, priset för jobbet är då 200:-  då behövs 60 cm bredd på tyget för framsidan, behövs lika mycket till bakdelen + kantband.

Eller kan ni sy en själv efter min beskrivning! :)

Skicka ett mail till mig om du är intresserad!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar